Shop Mobile More Submit  Join Login
...Sam...with the clothes by Rowettes ...Sam...with the clothes by Rowettes
HELL I DON'T KNOW WHY ON EARTH HAVE I DRAWN THIS
I MEAN, I DON'T WANNA MAKE THAT FURRY PORN ART
I DON'T LIKE THAT FURRY PORN ART
NO

OH MY

At least she doesn't have breasts.
Eh.
But... it's so Sam. Yeah..

Ok, it... kinda depends on the way you look at it. It doesn't have to be pervy or something, it's just a... FASHION! THAT'S IT! :---)) SAM LIKES FASHION!! :----)))
Add a Comment:
 
:iconsilverfox345:
SilverFox345 Featured By Owner Feb 15, 2017  Hobbyist Digital Artist
wow :blushe:
Reply
:iconrowettes:
Rowettes Featured By Owner Feb 15, 2017  Hobbyist
Hohoh, thanks :----)))
Reply
:iconsilverfox345:
SilverFox345 Featured By Owner Feb 15, 2017  Hobbyist Digital Artist
No problem 
Reply
:iconmc-steel:
MC-STEEL Featured By Owner Feb 15, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yea, tight... Fashion.
Everyone needs to get naughty sometimes. =P (Razz) 
Reply
:iconrowettes:
Rowettes Featured By Owner Feb 15, 2017  Hobbyist
Well, yep.
But I really don't wanna go further xD
Reply
:iconstr00p:
str00p Featured By Owner Feb 14, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Resistance is futile.

The yiffening cannot be stopped.

Embrace it, my child. Embrace it.

Seriously, though, this is actually really cute.
Reply
:iconrowettes:
Rowettes Featured By Owner Feb 14, 2017  Hobbyist
Resistance is futile... makes me think of Sam as a Borg... probably gonna draw that some day...
Reply
:iconstr00p:
str00p Featured By Owner Feb 18, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Glad I could inspire you a little, lol. =P
Reply
:iconjosesebastian:
josesebastian Featured By Owner Feb 14, 2017
I like your art, you are very talented, you have originality
Reply
:iconrowettes:
Rowettes Featured By Owner Feb 14, 2017  Hobbyist
Thanks! :)
Reply
:iconjackorjohn:
JackOrJohn Featured By Owner Feb 14, 2017  Student Filmographer
It's not pervy, it's sexy ^^
Reply
:iconrowettes:
Rowettes Featured By Owner Feb 14, 2017  Hobbyist
I'm glad you think so :'D
Reply
:icondaiskida:
Daiskida Featured By Owner Feb 14, 2017
Welp, someones nose is gonna explode with blood =P
Reply
:iconrowettes:
Rowettes Featured By Owner Feb 14, 2017  Hobbyist
Yeah... and I know exactly who is it gonna be. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Reply
:icontherabbitwhohovers:
TheRabbitWhoHovers Featured By Owner Feb 14, 2017  Student Writer
Nirrah: *walking into the door* Sam, I'm home. I got some steak for-MOTHER OF MERCY!!!

Sam: *in that outfit* Oh hello~

Nirrah: What in the actual...where did you get that?!

Sam: That doesn't matter. I pulled your tail. Now *turns around* pull mine~

Nirrah: o///o but I got stuff to make dinner and-

Sam: Well I have your desert~ *shakes a little*

Nirrah: King Nosebleed 

(I am so sorry xD)
Reply
:iconrowettes:
Rowettes Featured By Owner Feb 14, 2017  Hobbyist
MY GOD La la la la La la la la
THAT MADE MY DAY (ESPECIALLY THE PART WITH.. TAIL PULLING :DMeow :3 I think I've fainted. 
Mo nosebleed 
Reply
:icontherabbitwhohovers:
TheRabbitWhoHovers Featured By Owner Feb 14, 2017  Student Writer
IT JUST SEEMED SO FITTING TO TALK ABOUT TAIL PULLING :la: :la:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 14
Image Size
373 KB
Resolution
1435×1958
Link
Thumb

Stats

Views
237
Favourites
42 (who?)
Comments
17
Downloads
0

Camera Data

Make
Apple
Model
iPhone 5s
Shutter Speed
1/33 second
Aperture
F/2.2
Focal Length
4 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Feb 13, 2017, 11:27:21 PM
Software
9.3.5
×